Vállalkozási szerződésünk keretében vállaljuk a számviteli törvény hatálya alá tartozó vállalkozások könyvelését, beszámolóinak és adóbevallásainak elkészítését. Elsősorban saját rendszerünkön és telephelyünkön dolgozunk eredeti bizonylatok alapján, de igény szerint a helyszínen való könyvelés is megoldható akár az Ön saját könyvelési rendszerével is.

A könyvelést a piacon megtalálható legkorszerűbb programok egyikével végezzük, mely lehetőséget biztosít sokoldalú információ lekérdezésére. Ennek segítségével Ügyfeleink egyedi igényeinek is megfelelhetünk.

A könyvelési szerződés magába foglalja a hatóság előtti képviseletet egy esetleges adóellenőrzés során, illetve a könyvvizsgálói ellenőrzésekben személyesen közreműködünk. A főkönyvi könyvelés elvégzése mellett vezetjük a számviteli törvény által megkövetelt analitikus nyilvántartásokat is (tárgyi eszközök, adók, stb). Szerződésünk kiterjed mind az állandó alkalmazottak és tagok bérszámfejtésére és az eseti megbízások alapján fizetett díjazások számfejtésére is. Havonta faxon vagy e-mailben közöljük az utalandó adókat. Igény szerint információt nyújtunk a vállalkozás eredményességéről, illetve egyéb információkat szolgáltatunk, amik megkönnyítik a cégvezetés számára a fontosabb üzleti döntéseket.